بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ 12 آبان ماه 1394 از ورزشکار آقای نیما عبدالله زاده دانش آموز سال سوم مدرسه راهنمایی شهید رجایی با مدیریت آقای حمید بهرامی با اهدای جایزه و لوح ، تقدیر به عمل آمد.

آقای نیما عبدالله زاده از ورزشکاران باشگاه رزم آوران روانسر و از دانش آموزان ممتاز می باشد که دارای پنچ دوره مقام قهرمانی کشور و استان می باشد.

جای دارد از زحمات مدیر محترم مدرسه جناب آقای حمید بهرامی که توجه به رشد و پرورش همه جانبه دانش آموزان را مد نظر دارند و با این کار خود انگیزه و شوق را در دل این ورزشکار و سایر ورزشکاران و همچنین سایر دانش آموزان ایجاد کرده اند تشکر و قدر دانی نماییم

خداوند آرامش و سلامتی را به زندگیشان دهد



نظرات شما عزیزان:

ووشو شهرستان ثلاث باباجانی
ساعت21:37---12 دی 1394
با سلام
وبلاگ خوبی داری با مطالب جالب اگه مایل هستید وب سایت رسمی ووشو شهرستان ثلاث باباجانی را با آدرس wushusalas.blogfa.comدر وبلاگ خود قرار دهید ما هم وبلاگ شما را در وبلاگ ووشو شهرستان ثلاث باباجانی قرار می دهیم اگه مایل هستی جواب مثبت خود را به عنوان نظر در وبلاگ ما با نام رزم آوران روانسر ثبت کن و ما هم همین کار را انجام می دهیم
با تشکر
منتظر جواب


hizha
ساعت15:14---11 آذر 1394
رزم آوران ورزشی زیباست اکثر دوستان من در این ورزش فعالیت میکنن و در مسابقات موفق شده اند مدال کسب کنند. یکی از انها ماهان طلعتی است.

ایوب رحمانی
ساعت0:12---27 آبان 1394
سلام
آفرین بر کاکه نیما:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: